تحقيق پاياني سطح دو (كارشناسي) اخلاق رسانهاي و كاركردهاي آن از منظر اسلام - خانم گلي آرزو كلوانق
چكيده
موضوع تحقيق اخلاق رسانهاي و كاركردهاي آن از منظر اسلام ميباشد و در حقيقت رسانه ابزاري است كه فرستنده به كمك آن معنا و مفهوم مورد نظر خود را به گيرنده ميرساند؛ از آنجايي كه امروزه رسانههاي ديداري و شنيداري يكي از تأثيرگذارترين وسايل پيامرساني در ارائه مفاهيم ديني ميباشند، پس در صورت منحرف شدن از مسير اخلاقي و اسلامي خود در پيامرساني ميتواند اثرات زيانباري را در زندگي بر جاي گذارد. مسئولين رسانهاي لازم است با اصلاح رفتارهاي رسانهاي و تنظيم و مديريت پيامها بر اساس موازين الهي، به اصلاح رفتار مخاطبان و رساندن جامعه به اجتماع متعالي در پرتوي تبليغات درست بپردازند.
واژگان كليدي: رسانه، اخلاق رسانهاي، پيامرساني، تبليغ ديني
تحقيق پاياني سطح دو (كارشناسي)
مدرسه علميه امام خميني(ره)
اخلاق رسانهاي و كاركردهاي آن از منظر اسلام
استاد راهنما:
حجةالاسلام سيدسيفالله نحوي
استاد داور:
حجةالاسلام والمسلمين سيّد مجتبي تديّن
محقق:
گلي آرزو كلوانق
نمره:19.38
تاریخ دفاع: 1390/03/12