چگونگی ایجاد رمز برای Word 2007
15 اردیبهشت 1394
شما می توانید از اسناد متنی خود که درWord ذخیره می کنید مانند چیز های دیگری که می توان برای آنها پسورد گذاشت،یک پسورد امنیتی انتخاب کنید تا کسی موفق به باز کردن اسناد متنی شما نشود.
اگر شما هم دوست دارید که این ترفند را یاد بگیرید می توانید به صورت زیر عمل کنید.
برای اینکار باید Word را اجرا کنید سپس روی گزینه ی Office Button کلیک کنید بعد از منوی Prepare گزینه ی Encrypt Document را انتخاب نمایید در پنجره ی باز شده ی جدید در قسمت passwora رمز عبور خود را وارد کنید پنجره ی جدیدی دوباره باز می شود دوباره رمز خود را وارد کنید.
کار به همین راحتی به پایان رسید.
فقط توجه داشته باشید که هنگامی که می خواهید از محیط Word خارج شوید باید تغییرات را ذخیره کنید.